
1. Zrób szkic sylwetki twojego modela, który będzie pasować do rodzaju projektowanego przez ciebie ubrania (dorosły, dziecko, kobieta, mężczyzna itp.). Szkic nie musi przedstawiać szczegółów, np. dłoni, stóp, a nawet głowy.
2. Narysuj dwa szkice sylwetki – z przodu i z tyłu.
3. Naszkicuj twój projekt uwzględniając budowę modela i zaznaczając w jaki sposób ubranie ma prezentować się na ciele.
4. Zaznacz na rysunku detale projektu. Narysuj każdy szczegół, który sprawi, że twoje ubranie będzie wyjątkowe. Jeśli projekt zakłada naszywkę na kieszeni kurtki, zaznacz ją na rysunku. Pamiętaj, że szkic jest planem twojego projektu.
5. Pokoloruj szkic uwzględniając kolory, jakie zakłada twoja wizja ubrania.
6. Istnieje oprogramowanie przeznaczone specjalnie do projektowania ubrań, np. EDraw Max, posiadające szablony sylwetek i ubrań, które można wykorzystać przy tworzeniu własnego projektu. Programy te są jednak zazwyczaj płatne.
7. Jeśli znalazłaś wymarzony projekt w jakimś magazynie, ale uważasz, że wymaga on dodatkowych poprawek, możesz przekalkować go na papier lub odrysować wykorzystując cienką bibułę. Na takim szkicu uwzględnij swoje poprawki. Innym sposobem modyfikacji istniejącego projektu jest zeskanowanie go i modyfikacja przy pomocy programu graficznego.
Dzięki za pomoc :)
OdpowiedzUsuńPrzepisane z Tipy.pl xD
OdpowiedzUsuńDzięki za rady na pewno skorzystam
OdpowiedzUsuńMoglabys dodac szablony?
OdpowiedzUsuń